Välsignad vare Han!

070205, måndag

15:51 -
Så var det måndag igen ja. Jag var värsta glad imorse när jag såg att snön hade smält men när jag gick av bussen så började det snöa och det gjorde väl så i ett par timmar. Det gillade jag inte. Men jag vill i och för sig åka pulka i helgen, men ändå. Jag vill ha sommar! :D
Rätt drygt på ljudtekniken idag, skulle bara mixa klart låten. Jag tycker att låten blev rätt bra, men fick tyvärr aldrig in den på mp3:n. :/
På håltimmen åkte jag, Sofie och Elin som vanligt upp på stan. Fikade på Konditori Wasa, riktigt mys. :) Riktigt goda chokladbollar har de. ^^ Satt och snackade relationer och problem, det är vi bäst på. ^^ Innan bussen gick till skolan gick vi och kollade Alla hjärtans dagpresenter. (:
Gick rätt bra på ensemblen. Håller fortfarande på med Sunday, Bloody Sunday. Jag börjar klara av basen rätt bra, jag är stolt. ;P Men det gick inte så bra att sjunga samtidigt men ändå. :P
Efter skolan åkte jag hem och gick till affären och pantade flaskor och handlade lite smått och gott. ^^ Ska försöka städa lite sen och sådär och så ska jag bara slappa och ta det lugnt med min Vecko Revyn. ^^
Nu sitter jag och lyssnar på inspelningen av vårt jukspel. Fan va det låter :P Haha.

21:08 - Yeah, imorgon blir det en soft dag. Ska kolla på bio på Roxy med s-blocket, skönt som fan. Hellre en dålig film än tre och en halv timmas s-block på tisdag morgon liksom. Åker in med 07:45-bussen så jag komemr i tid i alla fall, tänker gå en promenad tills vi ska vara på bion. ^^ Efter det blir det till att käka lite lunch om jag hinner, annars direkt till Virginska med Tommy. Vi ska klippa oss båda två. ^^ Ska bli grymt skönt att få lite ordning på håret, det är verkligen katastrof nu. Hoppas att det blir fint i alla fall. (: Sen förmodligen hem till mig och så kör på kvällen. Blir nog en bra dag. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0