Shopping

070201, torsdag

08:22 -
Asjobbig kväll igår, var inte alls kul att skiljas åt. >< Gick i alla fall på en långpromenad så jag var lite nyttig.
Nu ska jag snart gå på resurstid. Jag orkar egentligen inte men det är väl lika bra att utnyttja tiderna. Sen är det livskunskap och sen ska jag åka hem en halvtimme och äta eller nåt och sen ska jag till Marieberg med Tommy<3. Måste köpa present till Karin som fyller 18 år om typ två veckor och så har jag en del grejer som jag behöver till mig själv också. Som de assnygga trosorna på Åhléns! ;P Så får vi väl se vart det hela landar. Har ingen lust att göra av med alla mina pengar på en gång nu, fick dem ju igår liksom. Men ändå. ^^
Åh vad jag längtar till sportlovet, ska bli så grymt skönt! Kommer fan bo i Nora, haha. Så mysigt där. :) <3

21:05 - Gick jättebra på resurstiden. Körde Om han var här och ska få noterna till den imorgon på sången. Hoppas man hinner köra mycket imorrn. Jag och Sofie ska förmodligen få sjunga Ett Herrans underverk på konserten i mars, det blir faktiskt bra fastän jag satte den som sista val. :b
Så skönt på livskunskapen idag, hade massage. Tänk om man började varje lektion med det, det vore ju inga fel direkt.
Skulle egentligen ha fått vänta ett par timmar på Tommy men han slutade visst tidigt så vi kunde ses redan vid elva. Vi var hungriga så vi gick och åt sallad på Sallad Inn, mycket gott. :) Sen åkte vi till Marieberg. Gick in på Lågprismagasinet och där hittade jag minsann trepack strumpor för 50 kronor, det var ju som hittat eftersom jag behövde strumpor. :P Så gick vi tll Sötvaruhuset och köpte massa godis, man måste ju överleva helgen liksom. :P På Marieberg hittade vi inte mycket, men det blev present till Karin i alla fall och den tror jag blir uppskattad. ^^ Så tog vi varsin glass, fick rabatt av Carro. ^^
Så åkte vi till stan och köpte en tröja till Tommy och så köpte jag trosor på Åhléns, assnygga, verkar asbekväma också. ^^ Så hade Tommy betsämt att vi skulle fika igen så det vart en jäkla massa fika och onyttigheter idag men det var det värt.. :P Vart en blåbärspaj på La Baguette, fast den var inte så god idag..
Så åkte vi hem. Träffade först Becca på konserthuset men hon skulle tydligen inte med bussen. Men så kom lilla Anna på bussen på Olof Palmes torg och hon lyckades minsann få sig en sittplats framför oss. ^^ Vi ska kolla på Melodifestvialen på lördag. :)
När Tommy och jag kom hem så typ sov vi tills det var mat och sen skulle han hem i stort sett. Lika jobbigt som vanligt, jag fattar inte hur jag kan sakna honom hela tiden fastän vi umgås nästan varje dag.      Bebis. <3
Gick och la mig i badet och pluggade, det vill säga läste Ondskan. Måste läsa klart den i helghen så jag kan börja jobba med analysen nästa vecka. Är trött som ett djur så blri väl till att sova ganska tidigt idag kan jag tro. Vi får se. ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0