Plugga

070204, söndag

17:16 -
I fredags var det en helt vanlig dag i skolan. Ligger sjukt mycket efter i GEMU så jag måste plugga i veckan, uscha. Men efter skolan åkte jag hem till Tommy i alla fall men jag var så himla trött så vi gick och la oss runt 22:00. :P
Sen var det meningen att jag skulle åka hem själv på lördagen men han ville också följa med så jag fick sällskap. ^^ Gick och fixade lite grejer på stan, bl.a annat ett nytt skärp till mig och nya kläder till Tommy, innan vi tog bussen till Fjugesta. Kalas hos Mahtilda och Anders. ^^ På kvällen var det Melodifestivalen hemma hos Anna, mycket mysigt. :) Hennes katt är fan dum i huvet. ;P
Idag var det återträff med julspelsensemblen, förmodligen blir det ny uppsättning till påsk. :)
Har solat lite och ska plugga lite nu, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0