Myshelg och ESO

070212, måndag

22:16 -
Väldigt mysigt i helgen måste jag säga. Chips och dipp och film i lördagskväll och så en massa mys som vanligt. Och så gos på söndagen. :) Och så bakade vi en äppelpaj för att vi inte hade nåt att göra, haha. Mys var det. :)
Idag började vår ESO-vecka. Har hamnat i en jättebra grupp så det känns kalas. Har en kanonidé också, kommer bli grymt kul att se om vi kan genomföra den. :) Bygger på att vi är på ett gruppboende för äldre och att det blir fajter om vilken musik som ska spelas. :P Jag ska spela senil gammal tant, så jäkla snygga kläder har jag. ;P Finns massa snygga bilder från dagen på http://dendarmalin.bilddagboken.se :)
Mys med älsk idag också, sov som vanlgit men det är så skönt. Av nån anledning är det nästan bara hos mig vi gör det, men ändå. :P
Imorgon ska jag leka med Jennifer. (: Titta på hennes och Tonys lägenhet i Odensbacken, ska bli kuligt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0