Längtan

070227, tisdag

10:05 -
Satt i typ tre timmar hos älskling igår och fixade med Londonresan. Köpt biljetter nu, den trettonde augusti bär det av! :D Så himla kul ska det bli. (: Jag åt inte så mycket igår så när jag var där så vart jag jättehungrig men då hittade Tommy en påse med pizzabullar som bara tog nån minut i micron så jag blev glad, haha. Sen rotade han fram en kladdkaka också, hujedamej, då var jag i himlen. :P Mys med kladdkaka och Prison Break, me like. ^^
S-block idag igen, orka. Men vi har i alla fall sett på film i Riografen, nån konstig tysk film men den var helt okej faktiskt. Ska gå tillbaka nu..
I eftermiddag ska jag städa och så är det kör. ^^

21:53 - Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag. Jag lagade ordentlig mat när jag kom hem fastän jag var aphungrig. Eller okej, köttsoppa men det är bättre än mackor. :P Sen diskade jag en massa och så städade jag massa på mitt rum. Rensade lite smink, flyttade på alla filmer och sådär. Och så dammsög jag, det behövdes verkligen. Nästa projekt blir att göra iordning i bokhyllan, slängde bara in grejerna där idag, hann inte mer för Tommy kom. Då fick jag skotta också, fy fabian vad jobbigt. Men vi spelade lite Svampbob och la oss i sängen ett tag och vilade och sen åkte vi in till stan. Det vart så stressigt till ahns huss att jag inte ens hann få en avskedspuss. :( Massa folk på sjuan, kom lite försent till kören men det gjorde ingenting. Fick utökat solo, har en hel låt, wehey. ^^ Sak bli kul. Blir massa den helgen. Fredagen förmodligen lunchkonsert där jag ska spela bas, sen på kvällen är det musikalkonsert, på lördagen Kvarteret Skatan i Stockholm och på söndagen uppsjungning. Men det blir skoj.

22:29 - Fick nyss reda på att vi fått fyra biljetetr till inspeningen av Extra! Extra! till den 3/4. Fan va kul, blir jag, Tommy, anna och nån av Tommys kompisar, så jääkla kul! Har massor att se fram emot nu. Wei.

28/2 - Optikern 11:00
3/3 - Sekretariat 14:00, Melodifestivalen med Anna
9/3 - Eventuellt lunchkonsert, musikalkonsert
10/3 - Kvarteret Skatan i Stockholm med Tommy
11/3 - Uppsjungning med kören 10:00
3/4 - Extra! Extra! i Stockholm med Anna och Tommy
5-6/4 - Åland med Tommy
5/5 - SM-finaler i hanboll med Anna
11-13/5 - Göteborg med Tommy
7/6 - Skolavslutning
8/6 - Tommy studenten
15-30/6 - Kroatien med Tommy
1-15/7 - Ensam hemma
16/7 - Fyller 18
13-17/8 - London med Tommy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0