Hundra dagar

070223, fredag

21:22 -
Har haft mys med älsk sen i onsdags. (:
Igår var vi hemma hos min gammelmormor och åt en massa mat och spelade kinaschack. Jag körde både dit och hem, går faktiskt bra. Har också anmält mig till Här går man, börjar teorikursen 19 mars. Orka men man måste.
Idag var jag med Karin i Stora Mellösa. Måste vara dagens skämt att det där lilla stället heter "stora", haha. Vi tjockade precis som vanligt och tittade på The Hills Have Eyes och Full Frys. Calle var också hemma, han var sjuk. Han var lite rädd för mig tror jag så han gömde sig inne i sovrummet, haha. Efteråt åkte jag hem till älsk och han avslöjade att han planerar att ta med mig på shoppingresa till London i sommar, som min födelsedagspresent. (: <3 Ska kolla på film och mysa ikväll.
Imorgon får vi se vad som händer. Kan tänkas att vi tar oss hem till Vintrosa igen och fortsätter vår tradition att kolla på Melodifestivalen med Anna, för då blir hon nog glad. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0