Dadidadida

070208, torsdag

11:15 -
Jag mår lite bättre idag i alla fall men huvudvärken vägrar ge med sig. Dock får jag sällskap av Tommy idag igen så då känns det alltid lite bättre. ^^ Har duschat nu, det var skönt. Ska käka lite frukost nu innan mr Nylén kommer. ^^

20:10 - Idag kollade vi på Saltkråkan. ^^ Så skulle vi göra pannkakor, men det gick åt skogen. Men så hjälpte mamma oss lite och då blev det i alla fall ätbart. :P Så när Tommy skulle hem la jag mig i snön bara för att jag kunde. Han tyckte jag var dum i huvet. ;P
Mår fan ingetbra men känner att jag måste till skolan imorrn. För det första kan jag inte alla låtarna på kören och vi har ju konsert på lördag så det kan ju vara bra. För det andra är det sista inlämningsdagen av bokanalysen imorgon. För det tredje har jag inte råd att missa mer gemu och för det fjärde måste jag och sofie öva på sången. Kort sagt så har jag inget annat val än att gå till skolan imorgon. Men jag vill inte för jag kommer dö men ändå.. Doh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0