Bilder

070209, fredag

17:58 -
Var sådär pigg på att gå till skolan imorse men gjorde det ändå, trots huvudvärk.
 Känns helt okej med kören nu, tror nog att det kommer att gå bra imorgon på konserten. Kommer i alla fall bli grymt kul. (:
S-blocket var som vanligt. Vi diskuterade filmen vi såg i tisdags. Jag tyckte inte om den så det var inget kul, och vi ska förresten göra en analys på den också. Jäääättekuuuul. Inte.
Heta diskussioner på lunchen om lärare som favoritiserar och människor som kanske får mer uppmärksamhet än de förtjänar. How fun. ;D
Var inte ett dugg peppad på GEMU idag men det gick riktigt bra, man lär sig så sjukt mycket och nya bitar av puzzlet faller på plats varje lektion. Riktigt rolig grupp har vi också. (:
Sen var det sång. Vi hade möte med alla grupperna idag för att diskutera om konserten som vi ska ha vecka 10. Jag, Sofie, Andrés och Kajsa Jarnebo hade eget möte eftersom det var vi som skulle ha låtar ur Kristina från Duvemåla. Jag tror att det kommer att bli bra, vi har massa bra idéer i alla fall. (:
Missade 523:an men det gjorde inte så mycket. Man fick ju ta sällskap med alla andra esteter upp på stan och sen följde jag Sofie en bit när hon skulle träffa sina kompisar. Sen dissade hon mig så då gick jag och köpte fetinggodispåsen och gick till Konserthuset och väntade på bussen hem. Passade på att ringa min älskling också. ^^
När jag kom hem mötte jag Marcus och Adrian och Leon. De hade varit ute och åkt pulka, jag blev lite avundsjuk. Fick i alla fall skjuts på Marcus spark en bit, hihi. ^^
Ikväll blir det hemmakväll eftersom ingen ville vara med mig. :P Kolla på Let's Dance och Så ska det låta med mamma och äta en massa gott. ^^
Och imorgon är det konsert, fy farao va roligt. :) Hoppas det kommer mycket folk och så. Ska bli kul att höra de andra körerna och sånt där också. :) Sen på kvällen ska jag hem till älsklin goch mysa. (: Toppenhelg. Och en massa fina bilder från denna dag finns på http://dendarmalin.bilddagboken.se :)

21:22 - Ååh, vad jaghar ont i mitt huvud. >< Och så fryser jag en massa. Kan sätta en femtiolapp på att jag kommer att vara dyngsjuk imorgon bara för att det är konsert. Doh. Mennu ska jag få mig lite popcorn och sockerdricka i alla fall. ^^

22:00 - OMG, vilken sjukt seg kväll. Jag funderar skarpt på att gå och lägga mig redan nu. Typ kolla lite på nån film eller nåt och somna framför tv:n. Äta lite godis.. Kanske lyfta några hantlar.. Eller nej, det gör jag när jag är frisk. :P Men sova ska jag i alla fall göra inom en snar framtid. Och imorgon måste jag ta mig en sväng med Dessie ner till Anna och hämta fars USB-minne, annars dödar han mig. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0