Alla hjärtans dag

070215, torsdag

12:21 -
Igår fortsatte vi med våra ESO-repetitioner. Det gick bra.
Efter skolan gick jag upp på stan och köpte en extra Alla hjärtans dagspresent till Tommy<3 och sen åkte jag hem till honom. :) Vi gick och köpte lite glass och cocktail och mumsade på det efter att ha sett på AFV. ^^ Så kollade vi på Frostbiten, haha för dålig film alltså.  Så bytte vi grejer. Vi hade lyckats köpa böcker med hundbilder båda två men som tur var så var det i alla fall inte samma bok och det vart uppskattat. ^^ Så fick jag ett jättefint kort. Älski. Jag tvingade honom att följa med mig hem och sova fastän jag visste att jag skulle få gå upp typ halv sex. Men han orkade inte med praktiken så jag fick sova som vanligt. Mys var det i alla fall. :)
Ikväll är det föreställningar för föräldrarna, yeah. Och sen ska han sova här igen, woho. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0