Again, again

070225, söndag

15:35 -
Igår var jag och Tommy ute på vift hela dagen. Åkte först in till stan och kollade lite grejer medan vi väntade på bussen till Marieberg. Så åkte vi till Marieberg och kollade runt där men vi hittade ingenting. Men lite mat blev det i alla fall, grillad ciabatta, yummi. Sen gick vi till Jysk och köpte tyg och lakan till Tommy och så gick vi till IKEA. La av oss alla grejer i förvaringsskåp, så jag gick runt där i skitiga mysbyxor och stor huvtröja och såg allmänt skabbig ut. :P Men jag köpte i alla fall en råtta som jag har döpt till Albert, lite batterier och en vas och så ljus till mamma och pappa. När vi väntade på bussen tillbaka in till stan sprang vi in på Willys och köpte lite gottgott, hehe. Sen åkte vi hem och kollade på Melodifestivalen med mamma och Anna och sen på Let's go to prison. ^^
Idag fick vi gå ut och skotta. Fy farao. Och sen skulle vi kolla klart på Ocean's Eleven men det hoppade bara hela tiden så vi gav upp och kollade på reprisen av Let's Dance istället och käkade kinderägg och chokladpudding. :P Sen åkte Tommy hem.
Nu så har jag fixat med bilddagboken, fixat nya låtar till mp3:n, bränt ner massa bilder till en CD och sådär och sen så ska jag rensa lite på mitt rum. ^^

19:30 - Hmm, jag skulle ju städa på mitt rum.. Men det har inte blivit av än. Jag orkar inte. Skulle egentligen behöva dammsuga akut men det kommer att bli lika skitigt på golvet igen när jag rensar ut alla grejer så det känns ganska onödigt. Om jag inte skulle sätta igång och rensa lite nu.. Men det orkar jag väl inte? Eller så är det väl bara så att jag inte kan slita mig från min älskling på MSN.. (A) Vi håller på att planera lite inför min födelsedagstripp till London. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0