When you find that something you cannot replace

Lördagen den tjugonionde december nollsju

Artonfyrtionio:
Övningskört i stan idag. Gick bra. Var dock helt slut när jag gick upp imorse. Börjar fanimig bli utarbetad..
Köpte lila nagellack, hårfärg och lila topp innan jobbet. Glömde H&M-påsen på MQ men fick tillbaka den sen,
Var rätt lugnt på jobbet idag, skönt. Trodde verkligen att vi stängde fem men det var ända till sex. Tur att Aurora gick och kollade, annars hade jag bara tagit en kvarts rast..
Nu ikväll har jag ätit tacos och kollat på en Ashtonfilm. Nu blir det Hajar som hajar och popcornmaskinen. ;P


Tjugotvånolltvå:
Jag är fruktansvärt trött. Jag förstår inte. Eller jo; skola fem dagar i veckan, plus jobb varje helg är lika med igång hundra procent. Det börjar bli jobbigt.
Nu ska jag sova. Fast först ska jag spela lite piano och kanske läsa lite VeckoRevyn. Och så ska jag räkna mina småpengar och titta på Underbar och älskad av alla. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0