Voulez vouz cochér avec moi?

Tisdagen den artonde decemebr nollsju

Trettontjugofem:
Idag blev det en kort dag i skolan. Hade terminsredovisning, sjöng Hallelujah I just love him so. Gick ganska bra, bättre än förra i alla fall. Lite skakigt dock. Wellwell.
Sen var det GEMU-prov med Dans grupp. Gehörsdelen gick superduperdåligt, kommer få så fett med IG. Hoppas på att få ett G i alla fall, förhoppningsvis klarade jag skriftliga delen skapligt.
Tog kvart-över-tolv-bussen hem. Gjorde iordning pommes frites. Tjockis.
Blir ingen uppkörning för mgi imorgon. Fredrik var stenhård och satte den åttonde januari istället. Gör väl i och för sig inte så mycket, men hade ju varit skönt att ha det ur världen.. Tommy ska i alla fall ha sin imorgon, hoppas det går bra för honom.
I eftermiddag ska jag in till stan och fixa framkallning till Tommys farmor. Sen är jag med honom på hans körlektion och sen åker vi hem till mig och gosar.
Nu ska jag städa lite, ser ut som ett helvete i mitt rum. Usch!
Imorgon är det jullov! :D


Fjortonfyrtiofyra:
Jag orkade inte riktigt städa idag. det blev inslagning av julklappar samt nybäddning av sängen. Det fick duga för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0