Vit jul

Onsdagen den nittonde december nollsju

Tolvfjorton:
Yes, äntligen jullov! Samt fem dagar kvar till julafton..
Vi gick och la oss tjugo i nio igår, det var fett skönt. Fick sova elva timmar inatt men var ändå aptrött.
Åkte till skolan och kollade på sammarnas julshow. Riktigt bra var den, jag blev förvånad.
Sen åkte vi upp till Korthuset och hämtade ut våra bilder och sen åkte vi hem.
Nu blir det till att äta lite lunch, sen kolla film om vi hinner. Efter det åker Tommy in till stan och har uppkörning och sen blir det hem och mysa. Vet inte om det blir något med Anna ikväll, vi får se. Imorgon blir det i alla fall pepparkaksbak. :)


Femtonfemtionio:
Var riktigt läskigt förut när jag skulle följa Tommy till bussen. Den skulle gå tjugo över två, men när klockan var fem över halv hade den frotfarande inte dykt upp. Vi vart skapligt stressade då Tommy skulle ha sin uppvärmning inför uppkörningen klockan tre. Han hade precis ringt efter sin mamma när bussen äntligen kom, nästan tjugo minuter försenad! Så sjukt stressande. Nu får vi se om han klarade uppkörningen eller ej, men det tror jag han gör.
Hanni ringde förut, ska visst jobba imorgon. Förmodligen blir det fredag också. Inte så bra egentligen, hade lite annat för mig men det får gå. Pepparkaksbaket blir förmodligen ikväll istället så det blir ju bra.
Nu ska jag bränna ut några filmer och sen gå ner och städa lite. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0