Skolkare

Tisdagen den elfte decemeber nollsju

Elvafemtiofem:
Tretton dagar kvar till julafton! :D
Var på rehab igår. Jag trodde att det var klockan ett men det var visst halv två.. Såklart hittade han ingenting, hade jag väl kunnat räkna ut på en gång, men aah. Ska i alla fall få göra en magnetröntgen, förmodligen i Karlskoga. Alltid något. Men jag känner på mig att de inte kommer hitta något den här gången heller. Kan de inte bara göra en titthålsoperation så att de vet säkert? Har ingen lust alls att sitta på ett gym och fisträna..
Struntade i teatern efteråt. Hade så grymt ont i magen. Dåligt samvete dock, skulle ju redovisa med Filip. Jaja, det får bli nästa måndag.
Vi låg i alla fall hemma hos Tommy och kollade på Fråga Olle hela kvällen, det var trevligt. Längtar tills vi åker dit i februari!

Imorse fick jag vänta lite längre på bussen för att den första var överfull. Det gjorde att jag missade sexton. Kände inte för att åka till lektionen i en halvtimme och sen åka därifrån så jag stannade kvar på stan. Kom ju på att jag har utbildningskontroll idag och jag hade stövlar med hög klack på mig. Not so good! Och så var det värsta revan i strumpbyxorna.. Och massa fläckar på klänningen. Goddamn. Detta ledde till att jag gick in på H&M och spenderade mina sista pengar på ett par svartglittriga lågskor, ett tvåpack med scarves och ett par nya leggings. Känns mycket bättre nu.
Är en halvtimma kvar tills körlektionen. Är nervös, man vill ju inte klanta sig på detta, eftersom det är som en uppkörning. Fast kommer kännas grymt skönt ifall det går bra. Jag tror det är Magdalena jag ska åka med, men jag har hela tiden trott att det är Anna-Lena. Men det blir bra vilket som.
Kommer nog åka hem efteråt. Känns så ovärt att åka till skolan bara för KUHI. Skulle egentligen simma, men det får väl bli på fredag istället. Ska i alla fall leka med Anna när jag kommer hem. Ska ta med henne ut på en promenad, så har jag i alla fall rört på mig idag. Mums.

Imorgon är det luciarep. Vet inte tiderna, men det blir i alla fall lagom till att gå på pilates efteråt. Den här gången ska jag banne mig gå också!



Fjortontrettiotre:
Gick inte så bra på kontrollen. Eller det kändes bra men jag var sämst på parkeringen och så körde jag visst inte ecodriving.. Men ja, vi får se hur det går sen.


Sjuttonfyrtiofyra:
Mmh, så skönt att sova lite såhär på eftermiddagen.. Vaknade av att Anna ringde. Jag var sugen på promenad så nu har jag tvingat henne att möta mig halvvägs till henne och så går vi en kort sväng, höhö. Trevlans.


Tjugoettarton:
Oj, vad tiden gått fort nu då. Var i alla fall med Anna förut. Vi gick en bra sväng runt Vintrosa. Sen till Ica och sen
till Gärdesvägen. Vi åt lite kvällsmat och sådär. Pappa Janne kom och härjade med oss som vanligt. Sen kom Johannes också. Så gick jag hem.
Bränner ner Gossip Girl och Simple life 2. Känns som att det är nåt fel för Simple life tog så lite plats, men aah. Vi får se hur det går.
Imorgon ska jag ha mina nya snygga röda skor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0