Så usel

Måndagen den tredje december nollsju

Elvatrettiotvå:
Tjugoen dagar kvar! :D
Fattade inte riktigt att det var dags att gå upp när larmet gick imorse. Det var jobbigt. Tog en lång frukost med thé, yoghurt&müsli och en knäckemacka med ost. Gotti. Fick självklart huvudvärk av penicillinet. Men jag måste säga att det gör susen för jag mår så mycket bättre nu.
Var på mattestugan. Jag fattade skapligt. Krångligt som tusan men detta är i alla fall det svåraste i kursen..
Engelskan. Hade redovisning av Charlotte Brontë. Gick så sämst. Eller mja, kanske inte men det vart inget direkt flyt. Bestämde att köra med Amanda och Klara så det blev ju liksom lite hoppigt men aah. Jag var i alla fall den enda som inte läste från papper.
Långt kvar till idrotten. Ska försöka få tag på Caroline..
Vet inte vad det är på idrotten idag. Ska försöka vara med lite, åtminstone byta om. Vill inte ha onödig frånvaro.
Teater sen också. Det är så drygt.. Måste plugga text.
Ikväll måste jag plugga KUHI.


Trettontrettiosju:
Jahapp, håltimma igen.
Var helt okej på idrotten. Våra praktikanter tog hand om oss. Vi hade olika samarbetsövningar. På första stationen spelade vi fotboll med en liten kon framför ögat, på andra byggde vi mänskliga pyramider och på den tredje var vi ihopbundna och skulle ta oss igenom en hinderbana.
Jag är trött och har ont i huvudet, har inte alls någon lust med teater idag, men man måste ju. Känns konstigt att jag inte är peppad längre, i början längtade jag ju. Fast ska bli rätt skönt att bli av med det i vår. Fast jag ska ju ha det på estetiska valet också, fast kanske kan välja bild istället, eftersom de båda kurserna i teater är i stort sett samma. Kan ju faktiskt vara kul med bild ibland, fast jag är ju inte duktig direkt. Men aah.
Va drygt att sitta här..
Har mycket framför mig nu i alla fall.

Tisdag 4/12 : Prov KUHI
Onsdag 5/12 : Prov på Charlotte Brontë, körlektion, Butterfly effect med fimföreningen, pilates, åka till Tommy
Torsdag 6/12 : Ullared
Fredag 7/12 : Körlektion
Måndag 10/12 : Namnsdag, Love Actually på engelskan, undersöka knäet
Tisdag 11/12 : Terminsredovisningar, utbildningskontroll
Onsdag 12/12 : Luciarep, pilates
Torsdag 13/12 : Luciatåg skolan, luciakonsert Nicolaikyrkan
Fredag 14/12 : Körlektion
Måndag 17/12 : Körlektion
Onsdag 19/12 : Julavslutning, uppkörning, Tommy uppkörning
Måndag 24/12 : Julafton!
Måndag 31/12 : Nyår!
Lördag 2/2 : Fråga Olle



Artonnollnio:
Jag är fruktansvärt hungrig!
Gick helt okej på teatern idag, tror faktiskt jag kan replikerna nu. Måste dock underhålla min kunskap under veckan.. Fick sluta lite tidigare.
Jag syndade och köpte en chipspåse. Åh, jag är så dum. Fast jag har bestämt att jag ska trappa ner på sånt där efter nyår. Ja!
Var så mysigt på stan idag, nu har de ju tänt julbelysningen. Ge mig jul nu på en gång!


Tjugotjugoett:
Har varit ute med mamma, Minette och Duchess. Det var rätt skönt men blött. Kanske kan bero på att jag ställde mig i en vattenpöl..
Nu ska jag lägga mig i badet, smörja in mig med passionsfruktsolja och lägga i sånt där rödgrejs i håret.


Tjugofyrtionio:
Jag har fått ont i min fossing och jag vet inte varför. Bläes.
Hoppas på att hitta fett med grejer på Ullared!
Plus, jag fick ett supererbjudande från Yves Rocher idag; fyra valfria produkter för åttinio kronor, det var som hittat. Jag valde en mascara, en handkräm, en badolja och ett doftkit med typ rökelse. Blir perfekta grejer att skicka med i julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0