Picasso

Lördagen den åttonde december nollsju

Elvanolltre:
Sexton dagar lvar!
Åh, puss på att Marie Picasso vann Idol igårkväll, hon är så himla värd det! Helt sjukt jämnt, var riktigt läskigt.. Var dock ordentligt skönt att få gå och lägga sig sen, var redigt trött eftersom det inte var särskilt mycket sömn i förrgår.
Today ska jag jobba. Vi har extraöppet till sex så jag är nog inte hemma före sju. Jobbigt. Hoppas man får en halvtimmas rast i alla fall, det får man ju om man börjar elva. Nice.
Jag är så pank. Tur att man får lön på fredag i alla fall, yes baby!


Artonfemtiofem:
Grymt mycket folk idag. Jobbugt som tusan men eftt med skönt att ha en halvtimmes rast. Robin bästis var där idag, det var trevligt. :) Ny kille, Oscar, började hos oss idag också, alltid kul med nytt folk. Vi är fan ett skönt gäng på Restaurangtorget.
Nu är jag pepp på att ta med mig min bror till Ica.


Tjugoettfemtiofem:
Wei, nu är förhoppningsvis nyårsafton kirrad! Blir till att vara hemma hos Hannes med ett par andra grabbar och sen ut på krogen. Det blir nog väldigt skojsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0