Nacho och mellancola

Fredagen den tjugoåttonde december nollsju

Elvaochtio:
Vaknade inatt av att jag måste på toa, hade jätteont i magen. Sen hann jag knappt gå och lägga mig igen förrän det var dags igen. Likadant tidigt imorse. Fy tusan, trodde nästan att jag fått maginfluensa, men det verkar inte så. Tur!
Jobba idag igen. Skönt att det är sista dagen den här veckan som det är till åtta..


Tjugofemtioåtta:
Gick lite snabbt på Marieberg innan jag började. Köpte en scarf på Gina Tricot, har egentligen inte råd att shoppa..
Stod i disken idag. Skönt. Varit väldigt trött idag också.. Blir tamejtusan utbränd snart, aldrig någon vila. Inte ens åp nyårsafton. Sugmigbaklänges.
Well, ska i alla fall shoppa för de pengarna jag sparat i min kakburk. Jag är värd det efter allt slit!
Käkade kebab på jobbet, fick kebabpizza till kvällsmat. Fetfan.


Tjugotvåtrettiofem:
Kollat på Beck. Riktigt bra.
Fått VeckoRevyn och skolkatalogen idag, det blir till att läsa lite ikväll I guess. Ny Amelia också, har inte läst förra än. Bra att mamma har den, den är faktiskt rätt kul ibland.
Imorgon blir det övningsköra, kolla MQ, köpa hårfärg och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0