Muppisar

Onsdagen den femte december nollsju

Tionollfyra:
Palla s-block alltså.. Ibland. Ska skriva analys av Den nya människan, är sämst på det där med huvudkaraktär och antagonist och shiet..
Blir ingen film idag så jag tänker åka hem i en timme och sen åka på pilates. Ska banne mig inte skolka från träning bara för att jag inte kan gå direkt från skolan. Mupp. Får väl typ tvätta håret innan jag åker dit och sen åka hem till Tommy. Mupp.


Sextonfyrtiosex:
Körlektionen gick jättebra förutom att jag missade ett övergångsställe..
Provet gick sömst! nget av det jag hade pluggat på, skitballe.
Missade bussen när jag skulle in till pilatesen så får skita i den idag, nu när jag äntligen skulle pallra mig iväg. Goddamn. Vet inte när jag ska åka in till Tommy, blir väl snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0