Deumling

Torsdagen den tjugonde december nollsju

Fyra dagar kvar till julafton! :D

Tjugoettnollsju:
Ja, igårkväll hade jag pepparkaksbak här hemma med Tommy, Anna, Johannes och Rebecca. Det var riktigt kul, men fy fabian så dåliga vi är på att baka pepparkakor. Det hela började med att vi tänkte göra kristyr. Fast vi gjorde helt fel. Sen när vi väl gjort en riktigt kristyr så lade vi på den innan vi hade gräddat pepparkakorna. Inte så lyckat om man säger så. Men roligt hade vi!

Idag har jag jobbat från halv tolv till tio över åtta. Det var jobbigt. Massa folk, såklart. Vi var inte så många heller, så det var ju lite synd. Tydligen så skulle jag inte behöva jobba imorgon i alla fall. I så fall skulle Jacob ringa efter ett. Då hinner jag och mamma in till stan ändå. Vet inte riktigt vad jag ska välja. Måste kolla noga, hehe.
Idag kom mitt paket från Yves Rocher så det måste jag hämta ut imorgon. Och så ska jag ringa jobbet och se om jag är ledig tjugosjätte eller tjugosjunde. Är jag inte det, och han inte bara kan ändra sådär, så får jag fråga om någon kan byta med mig i helgen. Ska till Tommys farmor, så jag vill inte missa det.
Nu ska jag lägga upp lite bilder från gårdagen och sen kolla lite Gossip Girl och sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0