Annandag jul

Onsdagen den tjugosjätte december nollsju

Tjugoetttjugonio:
Det var trevligt igår eftermiddag. Åt förbannat söt chokladtårta. Fick juleskum och femhundra kronor av farmor & farfar och tvåhundrafemtio kronor på MQ av Conny. Conny stannade kvar till sent på kvällen, och Viktoria tittade också förbi en stund. De följer förmodligen med till Kroatien i sommar. Mys. Tommys presenter blev nog ganska bra ändå tror jag, han var fin i tröjorna. Själv fick jag en Marabou Daim, men är man pank så är man, haha. Gullet.

Idag har jag jobbat i alla fall. Innan jobbet åkte vi och hämtade Marcus på Gustavsvik. Sen blev jag stoppad av polisen, fick blåsa och allt. Det var liksom lite läskigt, men det gick ju bra. Tur att vi tog med oss alla papper i alla fall..
Jobbade bara till fem idag, jag trodde vi skulle jobba till åtta. Lite irriterande eftersom jag nu sa till Tommy att jag inte kunde följa med till hans farmor, men om vi hade åkt dit idag så hade det gått. Nu skulle det visst bli imorgon och då går det ju inte. Har fortfarande inte fått schema, jävligt dålig stil tycker jag. Menmen. Var i alla fall mycket folk idag. Det tog slut på massa grejer hela tiden, ganska pinsamt faktiskt. Förhoppningsvis får vi leveranser imorgon.
Var i alla fall på bio efter jobbet, Arn. Vi köpte min biljett i efterhand så jag fick sitta själv längst ut på kanten på tredje raden. Fast det var inte så illa ändå, satt riktigt bra och man såg ju bra ändå.
Nu blir det nog lite film och sova, imorgon jobba. Vill vara ledig på fredag så jag kan gå på stan med Annapanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0