All I want for Christmas is you

Lördagen den femtonde decemebr nollsju

Nittonfjorton:
Övningskörde en timma i stan idag, bra är jag. Sen jobbade jag. Sjukt mycket folk! Tog bara en kvarts rast, pallade inte sitta där och tråka. Vi blev klara en halvtimma efter stängning, inte så bra. Lär vara lika mycket folk imorgon. Hoppas bara vi kommer iväg i tid för jag måste hinna med bussen så jag kommer till Nora nån gång i detta liv.
Idag är det förresten min och babys dag. Tretton månader tillsammans! <3


Tjugotvåtrettiofem:
Mitt knä är så cp. Har gjort ont sen igår. Kan inte stödja hårt på det, då gör det ont som tusan. Gör ont att gå i trappor, tur att jag inte hade lobbyn.. Är dock inte guld för knäet att gå på Nellys heller eeftrsom man typ snurrar runt hela tiden. Blir som vändningarna i handbollen. Men ah. Ser fram emot magnetröntgen.
Shrek 2 med mami och papi. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0