All I have to do is think of me and my peace of mind

Tisdagen den fjärde december nollsju

Elvafyrtionio:
Tjugo dagar kvar!
Höll på att missa bussen imorse, men hann precis. Idag kan man i alla fall se solen och det är ju alltid något.
Gjorde inte ett piss på ensemblen. Vi valde bara vilka vi ville ha med i vår grupp.. Doh.
Har bajsont i huvudet och är trött som satan men man kan inte skolak från provet i eftermiddag.. Är nästan en timma kvar, pallzor. Förhoppningsvis får man i alla fall gå när man är klar. Lär hinna med tio över tvåbussen, annars blir jag ledsen i ögat.
Vet inte vad jag ska göra idag. Ska försöka hinna till biblioteket i stan i alla fall, lämna tillbaka Suneböckerna.. Skulle vara med Anna men hon är sjuk. Kanske vill hon träffas en liten stund i alla fall, vi får se. Annars få rjag väl passa på att plugga GEMU och engelska.. Uschis.
Dryga skoljävel, vad ska man göra på raster liksom? Hate..


Sjuttonocharton:
Jahapp. KUHI-prov avklarat. Vetitusan hur det gick, men jag kunde i alla fall svara på en hel del. Fast det blev nog lite luddigt. Jaja, jag tror jag blir godkänd i alla fall.
Har legat i min säng och kollat på Gossip Girl. Så jäkla bra serie. Ska försöka hitta fler avsnitt, fast jag vet inte hur många som gått i USA än så.. Men aah.
Ska fixa lite matsäck tills imorgon. Blir lång dag. Hinner inte äta lunch i skolan och så måste jag äta innan jag drar på pilates. Men det styrs. Får väl ta med macka eller nåt.
Engelskprov på författaren imorgon. Känner mig ganska väl förberedd. Ska ta ut ett extrakt från boken bara.
Tommy och Hannes är på the Hives i Stockholm nu, fy va fuskigt!


Artontjugofyra:
Jag är så himla rastlös! Jag vet inte varför..Blir nog till att lägga sig tidigt ikväll och äta lite vindruvor, tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0