You're my sun when the night comes

070801, onsdag

10:15 - OMG, det är redan augusti! Tusan vad tiden går fort. Snart är det ju skola igen och allt sånt där, hjeeelp.
Steg upp vid halv sex imorse för att göra Tommy sällskap vid frukosten. Sen fick han gå själv till busshållsplatsen. Själv gick jag och la mig igen. Satte på Hercules för att ha något att somna till.
Vaknade av mobilalarmet halv nio. Det var bara att pallra sig upp och sätta på sig lite kläder, sen iväg till Renée för massage. det ä rju egentligen inte speciellt skönt med massage, i alla fall inte om man har problem, som jag. Men efteråt är det rätt skönt, man är åtminstone glad att man kom därifrån levande.
Håller på att ladda ner första säsongen av Gilmore Girls. Men vafan, vänta lite nu, har inte jag dem på DVD? Från McDonald's i julas? Goodness, måste se efter. Lite onödigt annars.
Ska gå och laga frukost. Ska göra en GI-frukost bestående av två stekta ägg, ett halvt paket bacon samt mjölk.
Sen blir det till att lägga sig i badet, bästa sättet att bli ren och läsa Harry Potter, yeah!
Så bär det av in till stan. Ska övningsköra. Öva på att backa runt gathörn samt köra i stan. Ska passa på att hämta Tommy efter jobbet också. Ska åka förbi Willys eller något annan billig affär och köpa morötter, vindruvor och minitomater så att jag har något nyttigt att smaska på. Tjoflöjt!


15:18 -  Jag är trött.
Var ute och övningskörde med mamma förut. Åkte Latorp - Hagby - Egersta - Blacksta - Mellringe - City - Södermalm. På Södermalm tränade jag på att backa runt gathörn och det gick riktigt bra till slut.
Sen åkte vi och hämtade Tommy utanför Holmqvists och så åkte vi till den nya mataffären i Almby. Köpte en påse morötter, två paket vindruvor, två paket minitomater och en påse med olika sorters naturgodis. Vet inte om det är nyttigt, men borde i alla fall vara bättre än vanligt godis.
Vill men vill samtidigt inte jobba imorgon. Börjar redan klockan elva imorgon, jobbigt värre. Blir förmodligen coffeeshoppen skulle jag tro. Jobba fredag, lördag, söndag också. Grrr. Men det ger bra med pengar.



18:43 - Jag och Tommy sov förut. Det var GUDOMLIGT! Jag var helt förvirrad när jag vaknade av att mamma sa åt mig att åka till affären. Jag typ dog. Men åkte i alla fall.
Vill ha mat. Min dumma mage är dummare än vanligt, känns som jag ska spy min egen galla. Usch.
Har i alla fall sytt i knapparna på min tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0