The London Cubicle

Måndagen den trettonde augusti nollsju

Nollåttatjugofem:
Idag är det den stora dagen. LONDOOOOOON!!! Jag var så upprymd igårkväll att jag inte kunde somna på flera timmar. Vaknade tjugo över sju imorse också, det var väldigt längesen jag vaknade så tidigt. Men lika bra man vänjer sig kanske, blir ju tidiga morgnar nästa vecka och framåt. I smyg ser jag fram emot att börja skolan igen, men säg det inte till någon.
Har inte särskilt mycket kvar att packa; bara necessären. Är lite nervös inför resan. London är ju så stort, hur fasen ska vi hitta till hotellet? Men det ordnar sig nog. Bara tågen håller sin tidsplan så ska det gå bra. Många kort kommer det att bli, det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0