Strong enough

Onsdagen den tjugoandra augusti nollsju

Artontjugotvå:
Var helt okej att börja skolan igår. Trots sjukdom. Kom ganska tidigt till skolan så jag, Maria, Ida och Johan satt vid Rosen och snackade lite. Mys. Sen blev det kramkalas när alla andra kom, myyyys.
Satt mest och planerade vad vi skulle hitta på med ettorna. Min grupp, bestående av Maria, Andrés, Pontus, Jenna, Malin Berg och Jessica, ska ha en kanogrupp. Blir nog kul, fast jag kommer inte kunna sjunga så bra, men det får de stackars ettorna ta.

Efter skolan mötte jag Tommy på stan. Vi åkte ut till Marieberg och jag snackade med Jakob så han skulle fixa min lön. Gick ner på Donken och åt hamburgare och glass, mums.
På vägen från Marieberg mötte vi Linn och Sofie, mystjejor. (: Hann precis med bussen hem sen också.

När vi kom hem la vi oss och kollade på AFV, föööör kul. Sen tyckte pappa att vi skulle åka iväg och posta mina shorts så då gjorde vi det.
När vi kom tillbaka somnade vi. Då var klockan runt sex och vi vaknade inte förrän nio, men gud så skönt det var.
 


Så idag var det den första riktiga skoldagen.
Först var det S-block. Riktigt slappt, vi som hade lämnat in alla uppgifter från förra året fick kolla på Trollkarlen från Oz. Jag var sjukt trött och höll på att somna hela tiden men eftersom vi ska skriva en analys så var det bara att hålla sig vaken.
Sen var det engelska. Började med att prata lite, skulle berätta om varandras sommarlov och sådär.
Så hade vi matte. Blev bara genomgång hela lektionen, skönt.

Efter skolan åkte jag till körskolan och pluggade lite teori, men det gick sämst. Måste verkligen ta tag i det där nu men när jag är såhär förkyld så går det liksom inte att tänka.
Sen gick jag hem till Karin. Var riktigt mysigt faktiskt. Var iväg och handlade med Sören och sådär.
Sen hem. Är helt död.

Har i alla fall fått mina pengar nu. Har betalt av mina skulder nu så nu har jag bara tusen kronor kvar, men det är ju i alla fall något. Och snart är det ju nya pengar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0