Race Stripes

Lördagen den elfte augusti nollsju

Sjuminuterihalvtio:
Sov inget bra inatt, vaknade en massa. Kollade lite på Superzebran innan jag somnade om. Har inte sett hela ännu, men den är lite söt på sitt sätt.
Jobba idag igen då. Rätt skönt. Är ju bara fem timmar, det dör man inte av. Hoppas på disken! Eller Nellys, är inte så pepp på lobbyn idag. Men allt går i fem timmar..
Nu ska jag lägga mig i badet och sen äta frulle.


Nittonochtretton:
Höll på att komma försent till jobbet, bara för att pappa ville övningsköra lite extra långt. Fick stressa som ett as, men lyckades i alla fall stämpla in med tre minuters marginal.
Rätt mycket folk idag. Stod på Nellys. Var apstressad hela dagen. Usch. Men det gick bra sen.
Övningskörde efter jobbet också. I Kumla. Asjobbigt. Fast det gick rätt bra till slut. Eller nåt.
Nu är jag dynghungrig, vill ha maaaat! Men än är det lång tid kvar. Blä. Kanske ska göra mig ett par mackor, annars dör jag nog.
Idag fick Tommy sin katt, Engla heter hon. Längtar tills jag får se henne!
Måste typ packa idag. Leta reda på alla grejer. Reseadapter och pass och allt. Blä.


Tjugotretjugotvå:
Nu är jag väldigt trött.
Var på Ica och köpte SOLO och godis. Har inte ätit något än.
Grillade förut, gott vare! Mysmys.
Kollat på Om ödet får bestämma med familjen. Väldigt sällan vi kollar på film ihop nuförtiden men nu har det varit två dagar i rad, mys. Gjorde en liten marängsvisch. Götta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0