Miss you much

070802, torsdag

09:45 - Jahapp, då var det bara att ge sig iväg och jobba igen då. Börjar elva idag. Tror att det är coffeeshoppen som gäller. Blir nog lite jobbigt för jag har stått där i typ tio minuter och vet ingenting om allting. Jaja, någon kanske är med mig, vad vet jag.
Nu måste käkas frukost och ringa till farmor.


22:13 - Var ganska lugnt på jobbet idag. Lite lagom med folk sådär. Stått på Nellys hela dagen, det gillar jag. Har till och emd fått kläm åp pitabröden nu också, yeees. Har inte längre panik över några beställningar, det är typ bara speciella sallader som jag inte kan göra, men då är Jacob lite snäll och gör dem åt mig. Måste väl lära mig dem snart också, men ändå. Började elva och hade lunch redan klockan tolv. Rätt sugit. Åt min goda kycklingpasta. Var dock rejält hungrig när jag hade min kvartsrast på eftermiddagen så jag gjorde mig en nachostallrik med köttfärs, kyckling, ananas och räkor, GOTT! Blir nog en stammis.
Gick helt okej att åka buss hem. Åkte 31 tillsammans med Kristin, Saara och Calle. Kul hade vi, haha. Sen var jag aptörstig så jag gick till Lucullus och köpte en Cola innan jag gick till sjukhuset. Pratade med Tommy i telefonen för att få tiden att gå. Gick på toa inne på sjukhuset. Ringde Anna och snackade lite skit när jag satt på bussen.
Och nu är jag hemma. Har slängt in kläderna på en snabbtvätt. Mina jävla byxor tappade knappen så jag måste be om ett par riktiga jobbyxor imorgon.
Måste äta lite mat nu innan jag dör. Gå och lägga mig.

Imorgon är det jobb igen. Måste åka hemifrån halv tio, sugit. Får gå på Marieberg en stund innan jobbet. Måste köpa DVD-skivor, skolgrejor samt helst något linne. Ja, vi får se hur det blir. Sova hos farmor sen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0