Längtar

Söndagen den tolfte augusti nollsju

Tiotjugotre:
Jag är förvånad: jag har inte blivit sjuk än! Hoppas jag inte blir det heller, inget kul att vara dyngsjuk i London. Åker imorgon! Kan knappt fatta det. Man har planerat så länge att det liksom känns som att det bara är något man pratat om att göra men nu är det verkligen dags. Jag och Tommy, ååååh va härligt! Är så himla shoppingsugen också, haha. Är på scarfjakt. Vet precis hur den ska se ut. Yeah.
Jobba idag då. Bra, annars hade jag bara gått runt här hemma och velat gå och lägga mig så att jag får åka imorgon.



Sjuttonfemtiotre:
Stått i lobbyn idag. Var sjukt mycket att göra ett tag. Jag mådde inte så great ett tag, hade jätteont i huvudet och var allmänt down. Trodde jag var på väg att bli sjuk där ett tag, men det blev jag som tur var inte. Ska i alla fall bli skönt att vara ledig i fem dagar nu. Har dock inte haft en ledig helg sen veckan jag fyllde år. Och då jobbade jag ändå söndagen. Fast det är rätt skönt att jobba helg. Fick jag välja mellan att bara jobba helg eller bara vardagar så skulle jag ta helg. Då är det bara fem timmar och som mest att göra. Vardagar när det är skoltider är värdelöst.
Nu ska jag lägga mig i badet och sen tror jag att jag ska lägga mig i min säng och äta godis och läsa SOLO. Och ringa Tommy, måste stämma av inför imorgon. Vill åka nu, nu, NU!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0