It's disgusting what dreams can do to you

070805, söndag

10:02 - Sista dagen på veckan. Det går så fort! Jobba idag igen. Blir förmodligen rätt lugnt. Skönt. Leka med min bebis ikväll. <3
En vecka kvar till London nu! Gaaah, jag längtar sååååå! Bara jag och älsk, helt underbart. Fem dagar med shopping, sevärdheter och mys, I looooove. <3
Sjukt kort tid kvar till skolan börjar. Ska bli kul att börja igen, fast jobbigt också såklart. Hoppas att det blir ett bra schema i alla fall. Hoppas de lägger upp dem snart så man kan kolla. Måste fixa miniräknare. Förhoppningsvis har Karro min kvar, fick aldrig tillbaka den efter hennes nationella.. Annars får jag väl köpa en ny. Behöver ingen bra. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0