If I just stay here

070804, lördag

20:52 - Igår fick jag åka in till stan redan halv tio. Rätt jobbigt. Träffade Vicko och Disa, satt och snackade med dem på bussen. 
Stan hade inte ens öppnat när bussen kom in så jag gick runt en liten stund. Sen gick jag till Stadium och köpte ett linne, och sen till Bokia och köpte sjuämnesblock, nothäfte och kalender. Inte billigt. 
Sen tog jag 31:an ut till Marieberg. Hade fortfarande en massa tid kvar tills jag skulle börja. Gick till Coop Forum och köpte pennor. Ringde Lena. Sen pallade jag inte mer så jag gick upp och började jobba. 
Var inte så mycket folk, lite lagom sådär. Stod på Nellys hela dagen. Skönt.
Efter jobbet gick jag hem till farmor och farfar. De var inte hemma. Skönt. Gick ner och kollade på tv och käkade pizza. Pratade med Tommy. Kollade på en film och gick och la mig.

Halv elva gick jag upp imorse. Åt lite frukost med farmor och farfar. Sen iväg och jobba.
Var inte alls mycket folk idag så det blev en städdag. Jag tog på mig att städa personalrummet. Det var skönt för jag fick vara själv. SMS:ade med mamma, Anna och Tommy.
Åkte buss hem med Kristin. Lång väntetid i stan. Gick till SF och gick på toa. Satte mig utanför slottet och pratade i telefon med Tommy och Anna. Kvart i sju gick bussen hem.
La mig i badet, åt ett par mackor. Väntade på att Anna och Johannes skulle komma men så kom vi fram till att vi alla skulle upp imorgon bitti och då ställde vi in. 
Så ikväll blir det bara jag. Ska kolla på Gilmore girls och äta popcorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0