How am I supposed to live without you?

Fredagen den tionde augusti nollsju

Femövertio:
Vaknade inatt av att jag var törstig. Drack en hel flaska vatten, mums.
Det är skitväder idag, vilket borde betyda rätt mycket jobb. Bra! Sånt gillar vi. Jag ser fram emot att jobba faktiskt, det är ju kul och jag har i alla fall inget bättre för mig idag. Skulle ändå bara tråkat så varför inte tjäna lite pengar istället? Vem vet, man kanske får träffa lite folk till och med?
Nu är jag dynghungrig så nu ska jag gå och steka lite bacon och koka havregrynsgröt.


Artonminuterövernio:
Var hur skönt som helst på jobbet. Massor med folk, men jag stod i disken. Det var verkligen mycket roligare än jag trott. Superskönt. Hoppas jag har disken hela helgen. Tog dock frymt lång tid innan jag fick gå på lunch, den var över halv fem. Var skapligt hungrig då.
Nu ska kollas på The Devils Arithmancy med mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0