Finally, I know what true love means

Lördagen den tjugofemte augusti nollsju

Elvaarton:
Igår var det fredag. Pappa skulle till jobbet igen så jag kunde åka med honom till skolan.
Hade första lektionen i kör B. Carolina är väldigt bra som körledare. Vi höll på med folkvisor. Helt sjuka låtar men de var roliga att sjunga och mer av en utmaning än vad kör A var. Var dock väldigt jobbigt att vara så många inne i E5, fanns ingen luft och jag fick sitta två decimeter från pianot så det var trångt.
Sen hade vi matte. Vi går så fort fram men det är rätt skönt för jag har ju skapligt svårt för matte och jag hinner precis göra klart alla A-uppgifterna. B- och C-uppgifterna fattar jag ändå inget av.
Så avslutade vi dagen med idrott. Hade teori, planering inför hösten och sådär. Ska hålla på med träningsdagböcker. De två första perioderna är kondition och styrka, jag kommer dö. Men det är i alla fall gratis träning så det är lika bra att man ligger i. Jag ska ha VG, så det så.

Efter skolan åkte jag upp på stan och mötte Tommy. Gick till stadsbiblioteket och lämnade tillbaka böcker. Sen var Tommy hungrig så då gick vi och åt pizza på Palette. Gottgott. Så gick vi på stan en stund. Jag köpte ett fempack DVD-skivor, fyra pocket (ta fyra, betala för tre) och två par trosor. Nu är jag typ pank. Nästan. Tommy fyndade på rea, så han köpte ett par snygga knickers, en cardigan, en tjocktröja och en halsduk.

Sen åkte vi hem. Satt hela kvällen med datorn, den är helt nyinstallerad nu. Den känns som ny, yeah.
Hade lite grillmys och sen skulle jag och Tommy försöka kolla på film vid halv elva men jag var trött så jag somnade.

Idag ska jag jobba. Känns bra. Blir nog inte så mycket folk eftersom det är fint väder, men har man tur så kanske man kan få höra lite på Sören & Anders.
Till kvällen blir det konsert i Stadsparken, Micke ska spela. Trevlans.



Artonochtio:
Var ganska mycket folk på jobbet idag. Jag fick göra mat till Sören & Anders, lite kändiskåt är jag nog, haha. Jobba imorgon också..
Nu ska här snart in till Stadsparken. Mamma håller på att göra pastasallad till oss, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0