Come on, Barbie, let's go party!

070807, tisdag

10:00 - Skön dag igår. Åkte till Sannabdet med mamma och Marcus. Låg och solade. Simmade ett par längder i poolen. Sen var det dags att åka hem eftersom jag skulle på körlektion. Tommy satt hemma och väntade på mig, han hade fått min nyckel.
Så åkte jag och mamma in till stan. Hade körlektion i typ en timme. Åkte lite i Ladugårdsängen, Gustavsvik och Aspholmen. Övade på att backa runt gathörn, vända, parkera och att åka på vägar med många olika skyltar. Gick bra. Jag ligger långt över medel och det känns ju jättebra. Har en tid igen måndagen innan skolan börjar.
Efter körlektionen gick vi till vårdcentralen och så fick jag min andra dos vaccin. Gick jättefort och allting.
Åkte hem. Hittade Tommy sovandes i min säng. Åt mat och sen gick vi ut och tog upp massa kvistar som pappa hade sågat ner från häcken.
Senare på kvällen hade vi mys med minitomater och Jurassic Park. Jag somnade väldigt fort, jättetrött var jag.

Imorse vaknade jag tidigare än jag behövt men det var skönt. Läste Harry Potter, såååå bra!
Hittade en lapp som Tommy skrivit imorse. Så gulligt! <3
Nu ska jag fixa lite frukost och sen är det jobbet som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0