Body and soul

Fredagen den trettioförsta augusti nollsju

Sextontrettioett:
Jaha, where to begin..

I onsdags kväll var jag i alla fall hemma hos Tommy, första gången på länge. Myste med hans katt men det var inte så smart för jag vaknade mitt i natten och kunde knappt andas.. Men hon är så söt att jag inte kan låta bli!

Torsdag.
Åkte med tjugo över åtta-bussen från Nora. Fick st å och vänta en kvart på bussen inne i stan, störande som tusan. Hade musik och kommunikation, det verkar jättebra. Det innebär att man ska öva att stå inför grupp. Så när man till exempek har nåt färdigt typ på sången så ska man sjunga på muko:n. Och så ska man öva att prata inför andra människor, få publikkontakt och så vidare. Verkar jättenyttigt.
Sen var det GEMU. Det var värsta tinitusljudet inne i Flexsalen så vi fick ta med oss vårt pick och pack in i en ensemblesal. Inte särksilt bra i GEMUsyfte, men det gick bra. Väldigt liten grupp i år, bara sju tjejer eller vad det var. Skönt.
Sen S-block som varade i hundra år. Medeltiden, döööö. Hatar litteraturhistoria, det suger snopp.
Efter skolan gick jag i alla fall till Haga och hade vattenaerobics. Det var jättekul och det tog ganska bra om man tog i. Det ska jag fortsätta med. Men jag kände mig väldigt dum, jag plaskade mest omkring men det ska man visst göra i början.. Yeah.
Sen åkte jag upp på stan och mötte Tommy. Vi var vrålhungriga båda två så vi gick in på McDonald's. Sen tog vi bussen hem. Mötte Anna, Johannes och Rebecca på busshållsplatsen. Mys. Rebecca åkte med oss på bussen, trevligt värre.
Så när vi kom hem så kollade vi på the Hills Have Eyes II. Skitläskig var den. Men bra.

Så idag då.
Hade först sång med Kajsa och Ida. Caroline verkar jättebra och vi gjorde en massa röstövningar. Fick ut varsin jazzlåt. Till nästa gång ska vi ha med oss en av låtarna vi sjöng förra året samt skriva ner alla låtar vi sjöng förra året.
Sen var det kör. Massa röstövningar där också. Karolina äger. Afrikansk musik, jättekul. Man var ju lagom uppsjungen efter sången också.
Sen hade jag piano tillsammans med Lina. Love Dan! <3 Det var lite krångligt eftersom man lärt sig på ett sätt och det inte är rätt fingersättning. Men det är kul, jag vill ju lära mig.
Sen matte. Man hinner typ ingenting på femtio minuter men ändå. Fattar skapligt.
Sen var det idrott. Det regnade men vi körde på ändå. Jag körde Lacrosse och det var riktigt kul.
Sen åkte jag hem, hann precis med bussen. Har lagat lite mat och så. Nu ska Tommy och jag kolla på 300 och sen ska jag leka med Anna.
Imorgon ska jag jobba, de ringde och frågade idag. Yeah.


 

Tjugoettocharton:
Åh, vilken jävla tråkkväll. Anna och Johannes fick avböja för att de missade bussen så nu sitter jag här helt ensam och har inget att göra. Känner mig sjukt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0