All the feelings that you hide is gonna tear you up inside

Onsdagen den tjugonionde augusti nollsju

Sextonnollåtta:
Riktigt kallt imorse, endast sju grader. Tog till och med på mig vantar.
S-block imorse. Går riktigt bra nu för tiden. Inte lika drygt som förra året. Vi kollade på en jätterolig film där fåglar gjorde en massa konstiga moves som att de dansade. Sen var det massa om medeltiden.
Sen engelska. Pratade mest hela lektionen. Sen satt jag, Camilla, Erik och Gustav Danielsson och filade på en spökhistoria. Camilla och jag höll på att dö av skratt, hade vi fått bestämma hade det blivit en rolig historia snarare än en läskig..

Sen gick jag till Vägverket. Tog foto i en automat. Blev ganska nöjd faktiskt, det hade kunnat vara mycket värre. Jag var sjukt nervös när jag satt i väntrummet. Ronja var där också. Halv två fick vi äntligen komma in. Jag lämnade fram mitt ID och fick dator nummer fem tilldelad mig. Så satt jag där och gjorde provet. Det kändes ganska bra fastän jag var långt ifrån säker på allt. Men som tur var så räckte det, jag klarade mig! 53 poäng fick jag och man behövde 52. Så jävla glad! Skickade sms till Tommy direkt efter.

Och nu är jag hemma. Har käkat lite mat. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Plugga lite kanske.. Njae. Ska i alla fall till Tommy sen. Har inte varit där på hur länge som helst. Har inte haft tid. Men nu ska jag i alla fall dit. Han har teorikurs den här veckan, slutar klockan åtta och efter det ska vi gå till McDonald's och äta lite. Fast jag ska nog bara ta en glass eller någonting för jag måste spara mina pengar och dessutom så hinner jag äta riktig mat innan jag åker. Får träffa hans kisse idag! Va mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0