You don't know what you've got 'til it's gone

070414, lördag

09:29 -
Fy fabian, mår inte bra idag alltså. Snorig som tusan och jättetäppt i bihålorna och så feber på det. Känns inte så jättebra precis. Har visserligen varit förkyld under hela vårkonsertsperioden nu, men det känns tyå hundra gånger värre idag. Får se hur det känns efter första konserten idag, om jag orkar köra den sista. Men det blir väl troligen så eftersom jag har bestämt att jag ska åka till Nora med halv tio-bussen och jag inte kan nå Tommy på telefon så. Jaja. Det ordnar sig. Ska i alla fall inte på nåt påskspelsrep idag, jag måste vila.

12:16 - Jag känner mig förlamad. Vet verkligen inte hur jag ska orka med den här dagen. Känns som om jag baar vill lägga mig och sova igen, men det gå rinte för sig för då kommer jag aldrig mer vakna. Måste göra mig iordning snart. Bara tanken på att stoppa linser i mina förkylda ögon känns absurd men glasögon på en konsert är inte att tala om. Jag behöver ju faktiskt inte se lika sjuk ut som jag känner mig. Det som får mig att klara mig genom dagen är att jag får vara med min älskling ikväll, längtar som baar den tills jag får min välkomstkram.<3 Tur i alla fall att jag inte är särskilt förkyld i halsen så att jag åtminstone kan sjunga ordentligt. Annars hade det ju varit lite jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0