Wouldn't it be nice?

070408, söndag

16:22 -
Vi sov till typ halv elva idag, var riktigt skönt. Var till och med jag som sov längst, Tommy hann läsa lite bok innan jag slog upp ögonen.
Var i affären och köpte müsli och tog ut pengar till busskort. Poppade popcorn och kollade på 50 first dates.
Den här helgen har jag kommit till insikt med att jag verkligen älskar den här människan. Tommy David Nylén. Han gör mig till världens lyckligaste och jag vill vara vid hans sida för alltid, men samtidigt så känner jag att några saker måste förändras för att det ska vara det ultimata. Men ändå, det är min bebis och jag skulle inte kunna vaar utan honom, så är det bara. <3

21:09 - I think it's on. Oh, yeah, baby, bring it on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0