Supermys

070428, lördag

17:51 - Supermys med Petter igår, för söt unge. Satt ute och lekte med honom hela eftermiddagen. Hoppade studsmatta med Tommy och så kom Vicko och Felicia och mobbade mig för att jag såg nördig ut när jag hoppade, haha. Massa fula bilder blev det i alla fall.. Sen grillade vi men vi vart inte mätta så vi tänkte poppa popcorn men då fanns det bara en påse kvar och då vart vi tvungna att dela med Marcus så vi var hungriga när vi gick och la oss. Kollade på Welcome to the jungle, Tommy somnade vid elva. Newbie. ;P

Gick inte upp förrän halv ett idag, nice. Gick på långpromenad med Dessie, hade jätteont i huvet så det gick jättesegt. La oss och kollade på Snygg sexig singel och så har vi varit och handlat massa tjockisgrejer tills ikväll, mums.

Vad ska jag göra på Valborg, när Tommy överger mig? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0