Stabat mater

070420, fredag

08:42 - Vaknade typ en halvtimme innan jag skulle upp idag så jag passade på att leka med datorn en stund..
Gick asbra på genrepet igår, känns riktigt bra inför dagens föreställning.
Ska bara in till skolan för lite s-block surprize och sen ska jag gå upp till stan och köpa sminkborttagningsmedel och vänta på mysnissen. Sen hem och gosa liet och så är det föreställning ikväll. Wei.


22:25 - Gick asbra idag. Jag höll nästan på att gråta på applådtacket, det var så fint. Föreställningen var verkligen jätteuppskattad och jag gissar att det kommer att vara ännu mer folk imorgon än vad det var ikväll. Lilla Jesus från julspelet var där också, han har blivit så stor, värsta söta. (: Nej, nu ska jag vara social med min bror och min pojkvän. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0