Snart bär det av

070405, torsdag

10:01 -
Jag vaknade som vanligt vid 08:30 imorse. Gör det nästan jämt numera, men det är rätt skönt faktiskt. Speciellt idag när jag hade lite att uträtta. Stannade dock kvar i sängen en stund och läste Linas kvällsbok, den är ju bara för bra. Duschade och gjorde mig iordning. När klockan var 09:40 trodde jag att den var 10:40 så jag blev lite stressad men som tur var har min mamma bättre koll på tiden än vad jag har. Har väl bara att borsta tänderna och lägga ner tandborsten igen kvar, annars är jag färdigpackad. Ska åka in med 11:08-bussen för att möta Tommy. Bussen till Stockholm går inte förrän 12:40 men det gick inte så bra bussar för honom och han ville inte gå i stan själv så jag var snäll och erbjöd mig att åka in och umgås med honom först. Lika bra, han har ju ingen mobil eller nåt och det vore så typiskt om man behövde ändra något och att man inte fick tag i honom. Ska i alla fall bli riktigt kul de här två dagarna på Ålandskryssningen. Var sjukt längesen jag åkte med sån här båt, har i stort sett bara åkt med Tysklandsfärjorna och det är ju en grym skillnad. Tror jag åkte en Finlandsfärja innan jag ens börjat i skolan för jag tror Marcus fortfarande var jätteliten. Så det är ju ett tag sedan, haha. Åker med en massa kompisar till mamma och pappa, de är ju sköna. Blir bussresa dit och det kan ju vara ganska skönt. Blir ju så himla trångt att åka bil, speciellt för stackars Tommy som ändå är en bit över 1,90. Men men, riktigt kul ska det bli nu i alla fall, bilder kommer ju såklatr så småning om. Ciao bellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0