Se dem jobba dygnet runt

070422, söndag

18:11 - Är helt slut idag. För det första sov man ut imorse efter att ha haft jobbiga föreställningskvällar och så vart jag och Tommy uttvingade att jobba på tomten. Har skyfflat stenar och en massa jord, är helt slut både i benen och i armarna men Tommys är nog värst. Men nu ligger man väl i alla fall inte på minus..
Farmor och farfar var här nyss ocksåm fick gammalt påskgpdis.Jag hade värsta spränghuvudvärken så jag gick och la mig med en ipren efter att ha fikat. Jag och Tommy hade gjort en äppel- och blåbärspaj och Marcus hade gjort en cyklonkaka. Mumsigt. 
Nu har Tommy åkt hem, känns tomt. Mamma ska snart fixa mitt hår inför ikväll.
Kommer kännas tomt efter föreställningen ikväll. Nu kommer det ju inte bli något mer. Inte vad vi vet om i alla fall, men vem vet, det kanske blir en turné, haha. Det har i alla fall varit jättekul och ikväll får jag nog lite hemmapublik igen. Farmor och farfar kanske kollar, och kanske Conny, och så kommer Louise och lotta och kollar. Inte för att de precis är där för att kolla på mig men man kommer ju att få höra vad de har att säga i alla fall. Man behöver ju få lite respons. Men alla som har varit och kollat har tyckt att det var jättebra, förutom pappa och Marcus då, fast de tyckte i och för sig att det var bra bara det att det inte var deras grej. Men ändå.
Nej, nu måste jag äta något innan jag åker. Shalom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0