One more night

070426, torsdag

17:02 - Imorse bestämde tydligen Tommy att det inte skulle vara någon skola idag, så vi var hemma. Jag mådde i och för sig piss igår så jag hade ju ändå tänkt vara hemma, men ändå. Blev sängliggandes till typ ett och sen satt vi ute i solen. Han jobbade med projektarbetet och jag satt och läste/sov. Fett nice. Mitt nya uttryck är fett, om allt. Haha.
Nu ska vi snart hem till mig, wei.

Imorgon är det sista skoldagen innan helgen. Har bara s-block och GEMU, känns bra. Kanske får sällskap av Tommy också och det är ju inga fel. Har kidnappat honom över helgen så han får vara med när vi ska till Zinkgruvan på söndag också, wei.

Snart är det ju Valborg också, fan va skönt. Det betyder att det är långhelg. Men inte för Tommy för han har skola på måndag, haha. Men blir väl så att jag åker dit till kvällen och så firar vi Valborg i Nora. Mys.

Tommy Nylén, jag älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna säga. Tack för att du finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0