Kärlek

070418, onsdag

22:25 - Vi höll på sjukt länge med påskspelet igårkväll. Som tur var så hade jag mycket att göra så det blev inte så fasansfullt drygt, men stackars typ kören.. Men aah. Tommy kom i alla fall där på kvällen, myyys. (:

Imorse blev det i alla fall sovmorgon, asskönt. Hade ställt klockan på tio men vi vaknade typ kvatr i nio så det var ju skönt. Då kunde man morna sig lite.
Gick och kollade på treornas konstutställning på länsmuseet. Så jäkla bra var det, jag ville ha typ alla bilderna, haha. Gillade dem verkligen.
Orkade inte vänta på 16 idag heller så jag gick återigen sträckan centrum - risbergska. Väldigt skönt. Kollade på dansföreställning ute på skolgården. Det var ingen som fattade nånting, den var helskum. Gillade inte alls.
Sen var det tre teaterföreställningar på Svänghjulet. De två första var totalt värdelösa, så totalt sämst men den sista var så jävla rolig, vi höll på att dö av skratt allihopa, speciellt när de tog upp Mats på scén. ^^

Hann i stort sett bara komma hem och slänga i mig några mackor innan det var dags att åka på rep igen. Gick helt okej idag, var dock inte med så mycket men det var skönt ändå. Tog massa fina bilder. Imorgon är det genrep, får se hur det går. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0