Jag ska upp till himmelen, upp till min far

070421, lördag

18:06 - Vart en slöförmiddag. Låg kvar i sängen till tolv, då tyckte mamma att vi skulle gå upp. Käkade lite frukost och sen tog vi med oss Dessie ut på en promenad i skogen. Det var riktigt skönt. Sen har vi gått typ tre vändor till sopstationen och två vändor till affären. Stackars hunden, hon har fått gå mycket idag. Lekte en massa med henne ute på tomten också.
Conny och de hade visning på huset idag. Känns jättekonstigt att de ska flytta.. I och för sig kommer de ju bo kvar i samhället men det blir ju liksom inte samma sak. Jaja, jag överlever ju.
Är jättetaggad på påskspelet ikväll, var jättekul igår. Mormor och Holger hade visst varit där och de hade tyckt jag var sååå duktig, haha. Men vafan, jag gillar ju både teater och musik så detta är väl det ultimata egentligen. Very well, det kommer förmodligen bli fullsatt ikväll igen och ikväll har jag ju verkligen hemmapublik. Nice.
Tommy sitter och fixar med sitt projektarbete nu. Vete sjutton hur det ska gå, han har ju inte ens haft syslöjd men ska ge sig på att sy om grejer. Men jag bryr mig inte, han får göra som han vill, haha. Snart får vi i alla fall lite mat från Pizzeria Falken i oss. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0