If you want communication, that's what you get

070429, söndag

12:15 - Vart till att kolla på nya Bond-filmen med hela familjen igårkväll. Jag tycker inte om Bond, så är det bara. Jag och Tommy kollade på Ali G in da house sen, den är ju rätt skön.

Drömde sjukt mycket mardrömmar inatt, verkligen läskigt. Skulle lätt kunna göra en skräckfilm av en sekvens i min dröm, värsta tortyrgrejerna där man i stort sett skulle ortera sig själv, annars blev man piskad. Läskigt var det i alla fall. Hade massa ont i magen när jag vaknade.

Ska snart åka till Zinkgruvan och fira Therese som fyller 19. Kan nog bli rätt trevligt.

Har damp på att jag inte vet vad jag ska göra på Valborg. Det är ju liksom imorgon.. Dumma Tommy överger mig ju för krogen. Eller nej, han är ju inte dum. Det är bra att han vill vara med sina kompisar, men han kanske hade kunnat komma på det lite tidigare så att man hade kunnat hinna planera in något annat.. Får väl se vad det blir, i värsta fall får jag väl vara hemma och titta på TV. Wei.

Har äntligen hittat bra sidor för svenska ackord, jag är överlycklig! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0