I look at all the lonely people

070413, fredag

22:29 -
Var så sjukt trött igårkväll att jag gick och lade mig vid halv åtta och somnade kvart över. Vaknade vid halv ett på natten och trodde att jag hade sovit klart för natten men så var det ju inte. Vaknade typ femton gånger till på grund av min äckliga förkylning som gör att jag inte kan andas och att tungan blir som ett sandpapper. Inte mysigt, nej. Men jag var i alla fall utvilad när jag vaknade vid halv sju. Slängde mig upp, gjorde mig iordning, käkade frukost och gick till bussen som gick tio över sju. Längesen jag tog en så tidig buss.. Känns väldigt -06. ^^
Massa rep på Hjalmar Bergman. Genrep inför Karl Johan och Brickebacken, gick bra, men det var massa töntar i publiken som höll på. Gick och käkade lunch på Virginska igen, nåt kycklingjox. Första riktiga konserten för Risbergska, det var drag som fan. Gick skitbra. Hann precis med bussen hem efteråt, asskönt. Hem och käkade lite och sen in igen och hade första offentliga föreställningen. Gick verkligen kanon idag trots att det är fredagen den trettonde. Hoppas det går lika bra imorgon..
Imorgon blir det lite körrep med påskspelet på förmiddagen. Sen får jag väl gå hem och käka lite och sen åka in till Hjalmar Bergman igen. Den konserten ska mamma och gammis gå på. Sen blir det väl en relativt kort paus emellan och sen blir det den sista konserten för i år. Ska bli jäkligt skönt att slippa detta faktiskt, jag gillar inte alls låtarna. Det går väl an när man körar men inte att bara lyssna. Jaja, ska i alla fall åka till min baby på kvällen, längtar som tusan. Så blir det väl en mysdag eftersom det är den femtonde på söndag. (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0