I can't take seeing you with him

070425, onsdag

12:35 - Igår tvingade jag Tommy att följa med mig in till stan när jag skulle på kör. Skulle få gå så länge ensam i stan annars. Jag mutade med glass på McDonalds i Västhaga om han gick med mig dit. Han är ju så snäll så det gjorde han, men lite gnällig var han. Fast han vart nöjd när han fick glass, hehe. Asbra att en flurry bara kostar 10 spänn på donken nu. Gött.
Gick bra på kören, har bara en uppsjungning kvar och sen är det slut för den här terminen. Ganska skönt.
Kollade på Simple Life igårkväll, det är ju bara för kul.

Idag är det onsdag. Var med på idrotten fast jag mådde piss, men sen gav jag upp och åkte hem. Ska in till stan snart igen och åka till Tommy sen, men först har jag bestämt att jag ska åka till Eurostop och köpa godis, för det ska tydligen vara billigt där nu. (A) Tycker att jag får äta det när jag inte mår bra. Dumma bihålor. Kanske skulle gå till doktorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0