Hits without alarm

070410, tisdag

12:50 -
Jahapp, sista dagen på detta påsklov då. Hade tänkt sova länge och sådär men likförbannat vaknade jag av mig själv vid halv nio. Var ändå rätt trött men kunde ändå inte somna om, lite störande. Gick upp och åt frukost, duschade och sådär. Spelade lite kort med Marcus tills han skulle åka till Gustavsvik med Adrian och Leon. Passat på att tvätta och diska och sådär, ska nog städa senare också. Har varit duktig och laddat upp alla bilder på bilddagboken; allt från Extra Extra, Åland och påskafton. Håll till godo, gott folk!
Har ont i halsen och är snuvig och har huvudvärk, känns ju inte sådär jättetopp inför konserten ikväll men jag tror nog att det ska gå vägen ändå. Ska bli kul fastän jag inte kan alla låtarna.
Åh, jag längtar så sjukt mycket till Kroatien nu! Ska bli så himla skönt och helt underbart att få vara där med min älskling, det är som en dröm. Och sen London, det kommer ju bara bli ännu bättre. OMG, ge mig sommar! Men jag har ju faktiskt en hel del att se frame mot nu den närmsta tiden också; konserten ikväll, alla vårkonserterna i helgen, påskspelet nästa helg, SM-finalerna med handbollen i början av maj och strax efter det Göteborg med familjen och Tommy. Yeah, I should be so lucky.

16:01 - Fy vad jag är mätt. Gjorde iordning kycklingfilébitar, klyftpotatis med vitlök och massa kryddor och så tomat och paprika förut. Så jäkla gott blev det. Och mättade gjorde det ju också, herregutta. Men det är väl i och för sig meningen, men ändå.
Var iväg och pantade burkar nyss. 39 spänn blev det, perfekt för då får jag ut exakt så mycket småpengar som man kan få som max plus en tjuga som man kan ha till nåt kul. Hihi.
Nej, måste nog börja göra mig iordning inför kvällen snart. Hoppas det går bra, hoppas det går bra, hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0