Happy hour

070403, tisdag

09:43 -
Jag och Anna hade fantastiskt kul igår. Först gick vi till affären och skulle köpa glass men det fanns i stort sett bara sandwich kvar och det ville vi inte ha, så till slut slutade det hela med att vi köpte ett paket och delade på. Vi åt i lekparken och hade varken någon kniv att dela paketet med eller någon sked att äta med så vi fick ta lite kartong. Men det var gott ändå. Sen gick vi hem till mig och då såg vi att Conny hade monterat upp studsmattan så vi gick dit och hoppade för allt vad vi var värda. Vi tog kort med Annas mobil under tiden och det vart de fulaste korten du någonsin kan tänka dig. Bildbevis finns på http://dendarmalin.bilddagboken.se  .  Ja kära nån. Sen gick vi till affären och köpte lite snask tills idag. När vi var hemma igen kollade vi på Boog & Elliot, hihi.
Sov inget bra inatt, dumma Tommy som inte höll mig sällskap! Men nu är jag uppe i alla fall, ska snart göra mig iordning och sådär. Idag bär det ju av till Stockholm med Anna och Tommy, ska kolla på inspelningen av Extra! Extra!. Riktigt kul kommer det att bli.
Har massa kul på G i veckan. Imorgon ska jag leka lite med Karin, väldigt längesen. På torsdag och fredag befinner sig min familj och Tommy på öppet vatten, vi ska nämligen på Ålandskryssning med en massa kompisar till mamma och pappa. Kul som fan. Och i helgen får väl jag och Tommy mysa bäst vi vill eftersom mamma, pappa och Marcus åker ut med nya husvagnen. Najs.
Nej, nu måste jag sätta fart, håll utkik efter bilder från spektaklena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0