Fem månader

070415, söndag

12:19 -
Skippade sista konserten igår, orkade inte. Fick dock vänta två timmar på bussen till Nora. Gick till Ekershallen och köpte en massa gottgott till kvällen och en tidning och lite yoghurt som jag kunde ha när jag väntade på bussen. Fick sitta en halvtimme vid sjukhuset. Kom en gubbe och pratade med mig, skulle låna mobil och allt vad det var. Som tur var så försvann han ganska snabbt. Var så grymt skönt väder igår, I like. Lika bra idag tror jag men jag har inte satt min fot utanför Tommys rum än. Han är och duschar, som vanligt. Ska åka hem till mig och grilla sen, mysmysmys. Och idag har vi varit tillsammans i fem månader! (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0